|
Anul 2003 |
||
|
|
|
|
|
La
începutul lucrării sunt descrise principiile de organizare ale unor teatre
din Europa şi SUA, teatre pentru adulţi, teatre pentru copii şi tineret,
păpuşi şi marionete şi de animaţie.Este dezvoltat modul în care se desfăşoară
învăţământul teatral şi teatrul alternativ. Partea doua a lucrării se ocupă
cu organizarea vieţii teatrale din România: forme de organizare, începuturile
şi dezvoltarea teatrelor naţionale, legislaţie, reţeaua teatrală şi festivaluri de teatru. |
||
Lucrarea
începe cu particularităţile organizării contabilităţii persoanelor juridice
fără scop lucrativ. În continuare sunt tratate fluxul operaţional contabil,
bilanţul contabil, contabilitatea de gestiune, închiderea şi deschiderea
conturilor din contabilitatea financiară, planuri de conturi, bilanţ, toate
pentru persoanele juridice fără scop lucrativ. |
|
||
|
|
Cele 12 lucrări de laborator propuse
studenţilor de la toate specializările din ingineria mecanică au ca obiect
însuşirea practică a noţiunilor privind cinematica proceselor elementare de
aşchiere şi a maşinilor-unelte
universale, precum şi la elementele constructiv-funcţionale, cele mai
importante, ale maşinilor-unelte. |
|
|
Cartea
reprezintă un ciclu de lecţii oferit studenţilor în inginerie, pentru care
fizica este o disciplină fundamentală obligatorie. Cele 7 capitole de fizică
generală cuprind: mecanica fizică, oscilaţii şi unde elastice, elemente de
electricitate şi magnetism, optică electromagnetică, bazele experimentale ale
mecanicii cuantice, elemente de mecanică cuantică şi fizică atomică, elemente
de fizica stării solide. Cartea se încheie cu câteva anexe care pot ajuta la
înţelegerea lecţiilor prezentate de autor. |
|
|
|
|
La scrierea acestei cărţi autorii au plecat de la ideea că educaţia este o formă de comunicare interumană prin care se transmit, de la o generaţie la alta, valorile culturii, experienţa şi comportamentul social. Educaţia fizică este o componentă a educaţiei şi în carte sunt prezentate formele de organizare şi practicare a exerciţiilor. |
|
|
|
|
|
|
|||
Anul 2003 - pagina 7 | Pagina principală | Anul 2003 -
pagina 9 3 |