Anul 2003

 

 

 

 

 

  Stancu S. – Principii de organizare a vieţii teatrale moderne. 172 pag., 120x210 mm, 2003.

La începutul lucrării sunt descrise principiile de organizare ale unor teatre din Europa şi SUA, teatre pentru adulţi, teatre pentru copii şi tineret, păpuşi şi marionete şi de animaţie.Este dezvoltat modul în care se desfăşoară învăţământul teatral şi teatrul alternativ. Partea doua a lucrării se ocupă cu organizarea vieţii teatrale din România: forme de organizare, începuturile şi dezvoltarea teatrelor naţionale, legislaţie, reţeaua teatrală  şi festivaluri de teatru. 

 Luca I. –Contabilitatea persoanelor juridice fără scop lucrativ. 132 pg., 140x190 mm, 2003.

Lucrarea începe cu particularităţile organizării contabilităţii persoanelor juridice fără scop lucrativ. În continuare sunt tratate fluxul operaţional contabil, bilanţul contabil, contabilitatea de gestiune, închiderea şi deschiderea conturilor din contabilitatea financiară, planuri de conturi, bilanţ, toate pentru persoanele juridice fără scop lucrativ.

 

 

 

 

 

 

 

 

  Frumuşanu G. – Maşini- unelte şi prelucrări prin aşchiere: îndrumar de laboratr. 100 pag., 130x200 mm, 2003.

  Cele 12 lucrări de laborator propuse studenţilor de la toate specializările din ingineria mecanică au ca obiect însuşirea practică a noţiunilor privind cinematica proceselor elementare de aşchiere  şi a maşinilor-unelte universale, precum şi la elementele constructiv-funcţionale, cele mai importante, ale maşinilor-unelte.

 

 

      Ene A -  Elemente de fizică pentru ingineri. 436 pg., 110x170 mm, 2003.

Cartea reprezintă un ciclu de lecţii oferit studenţilor în inginerie, pentru care fizica este o disciplină fundamentală obligatorie. Cele 7 capitole de fizică generală cuprind: mecanica fizică, oscilaţii şi unde elastice, elemente de electricitate şi magnetism, optică electromagnetică, bazele experimentale ale mecanicii cuantice, elemente de mecanică cuantică şi fizică atomică, elemente de fizica stării solide. Cartea se încheie cu câteva anexe care pot ajuta la înţelegerea lecţiilor prezentate de autor.

 

 

 

 

 

  Badiu T., Mereuţă C., Ion-Ene M., Mandache I., Oneţ I., Robu D.,Carastoian L.  Strategii didactice de tip algoritmic şi euristic folosite în educaţia fizică şcolară . 184 pag., 120x210 mm, 2003.

  La scrierea acestei cărţi autorii au plecat de la ideea că educaţia este o formă de comunicare interumană prin care se transmit, de la o generaţie la alta, valorile culturii, experienţa şi comportamentul social. Educaţia fizică este o componentă a educaţiei şi în carte sunt prezentate formele de organizare şi practicare a exerciţiilor.   

 

 

 

Anul 2003 - pagina 7 | Pagina principală | Anul 2003 - pagina 9

3