|
Anul 2002 |
||
|
|
|
|
|
|
||
Croitor N. – Tehnologia generală a industriei alimentare. Valorificarea materiilor prime agroalimentare. 161 pag., 150x210 mm, 2002 Lucrarea se adresează studenţilor de la facultatea de ştiinţa şi ingineria alimentelor. În prima parte este descrisă valorificarea materiilor prime agroalimentare ca produse netransformate. Această parte descrie valorificarea legumelor şi fructelor în stare proaspătă, colectarea, prelucrarea primară şi tehnologia laptelui de consum, condiţionarea şi păstrarea ouălor, a peştelui şi abatorizarea cărnii. Partea doua se ocupă cu prelucrarea materiilor prime agroalimentare prin procedee biotehnologice şi se referă la produsele lactate acide, tehnologii de fabricare a brânzeturilor, a vinului, a malţului şi a berii, a alcoolului şi a produselor din tutun.
CONTENTS
|
|||
Gheorghieş C., Ţigău N., Velican N. - Fizica corpului solid. Culegere de probleme rezolvate. 247 pag.170x210 mm, 2002. Lucrarea însoţeşte şi completează cursul de „Fizica corpului solid” scris de unul din autori, în editura noastră. O mare parte din problemele din culegere sunt rezolvate detaliat, iar altele sunt propuse spre rezolvare studenţilor care-şi doresc să pătrundă în intimitatea disciplinei respective. Problemele propuse se referă la capitolele: structura cristalină, rontgenografie, elasticitatea cristalelor, vibraţii şi undele elastice în cristale, la proprietăţile electrice, magnetice şi optice ale corpului solid. Prin complexitatea ei, cartea se adresează studenţilor din anii terminali şi masterat.
CONTENTS
|
|||
|
Ariton D. -Finanţele întreprinderii. 157 pag. 170x210 mm, 2002 Funcţia financiară a întreprinderii, Informaţiile financiare de bază, Previziunea financiară pe termen scurt, Previziunea financiară pe termen mediu şi lung, sunt capitolele dezvoltate în lucrare. Cartea se adresează studenţilor de la specializările economice, fiind completată în final cu un sistem de teste grilă şi întrebări de sinteză.
CONTENTS |
||
|
Mehedinţi L. – Agromarketing. Teorie şi practică. 188 pag., 150x210 mm, 2002 Conceptul de agromarketing, aşa cum este dezvoltat în lucrare, se referă la orientarea şi reglarea producţiei agricole şi agroalimentare, potrivit cerinţelor şi nevoilor consumatorilor. În paginile cărţii, adresată studenţilor colegiului de cadastru, sunt dezvoltate rolul şi importanţa agromarketingului în economia de piaţă, strategii ale pieţelor alimentare, piaţa internă şi piaţa externă a produselor agroalimentare, managementul agromarketingului etc.
CONTENTS |
||
|
Cadar Gh. – Tehnologii de fabricare a smoalelor speciale. 192 pag., 170x240 mm, 2002 Sunt prezentate aspectele legate de tehnologiile de fabricare a smoalei obţinută din gudronul de cocserie. Un spaţiu important din lucrare este destinat tehnologiilor de preparare a unor smoale liant folosite la construcţia şi repararea drumurilor, prin valorificarea unor produse şi deşeuri poluante cocsochimice şi carbochimice. Cartea conţine capitole legate de comportarea smoalelor în diferite procese chimice, caracteristicile şi compoziţia smoalei, metode de analiză din domeniul respectiv, posibilităţi de valorificare.
CONTENTS |
||
|
|
|
|
Anul 2002 - pagina 7 | Pagina principală | Anul 2002 - pagina 9 |